21a augusti - 2 dagar till skolan

Godmorgon, eller godlunch?

Aja har vart iväg med mamma lite snabbt ska snart efter lunch dra till tuna park och lämna tillbaka ett par jeans jag köpte. Sen ska vi åka och sola, hihi. Om mamma ville sola annars får hon vänta på mig. Ikväll ska jag sova hos Simon. Alla ska typ festa idag, hade ingen lust nyss men nu när alla ska det vill man fan festa. Så ska prata lite mer med min älskling. Man kan ju bara åka dit för att chilla.

Det är ju faktiskt den sista helgen på sommarlovet, fan vad fort det gått. Har typ inte hunnit göra något på mitt sommarlov käns det som.. Men har iaf haft en bra sommarlov och nu är jag skit taggad inför skolan. Men det värsta som kommer bli är att man måste gå upp tidigt.. Mycket saker som kommer hända i nian. Nationella proven, val till gymnasiet, ha bra betyg så man kommer in på det man vill.. Ja det är sjukt mycket. Åttan var en barnlek om man gämför med nian som man har framför sig nu..

Aja nu ska jag väl kika runt lite här och fixa inför kvällen och så, om det nu blir något. Ha en bra förmiddag/eftermiddag.

Pussar till er!









lite bilder från en fest i början av sommarlovet :)

Kommentarer
Postat av: anna

jätte bra här!

& du har fått ett litet awards från mig, kolla in på bloggen så får du veta mer :D

2010-08-21 @ 12:55:00
URL: http://bieberfever.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0