17e augusti 2010

Usch, ännu en dag närmare skolan, det känns inte alls bra vill jag säga.. Just nu sitter jag här och dunkar musik, ska snart hoppa in i en dusch för att sedan åka till Simon. Ska som sagt ner på stan med min lilla älskling idag, du är guld mitt hjärta! ♥

Vaknade runt elva gick upp och försöker lära mig dricka kaffe, haha. Usch det är så vidrigt men någon gång kanske man måste lära sig? Aja, ska försöka få i mig lite mer imorgon än vad jag fick idag.. Satt och kollade klart sex and the city, nu vill jag beställa hem den andra boxen, det är syrrans box jag kollat på, men det är så bra!

Aja nu måste jag in i duschen, har fortfarande färg i ansiktet, får fan inte bort det har testat med tvål, balsam, naglackborttagnings medel, allt! Men ååh blir galen, haha!

Nu blir det en varm och skön dusch, puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna Le

Haha viisst är han!

min bästa kusin,roligaste också.



PUSS LINDA !

2010-08-17 @ 15:21:01
URL: http://aaannnnaale.blogg.se/
Postat av: michan

Linda, du ska ta en bomullstuss och spraya jätte mycket hårspray på och sen gnugga bort, då försvinner det! eller jag vet inte hur det är dagen efter, men det går alltid bort om man gör det direkt efter! :)<3

2010-08-17 @ 18:48:30
URL: http://michelleive.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0