Varför så tidigt?

Ja varför sov jag inte längre.. Men ärligt så visste jag inte hur lång tid det skulle ta med min lilla fossing, haha! Men så här ser jag iaf ut idag och har inte plattat håret! Bara tårkat det emd hårblås, bra va?






Dagens outfit:

Leggings-  Vila
Vitt bas linne-  Ginatricot
Randig tröja-  ...
Halsduk-  Ginatricot

Nu räcker det med egoossaarr.. Efter skolan ska jag iaf träffa Rinat sen senare ska vi ner på stan men ska fråga om vi kan gå typ runt halv sex för då är det inte så mycket folk, kan vara skönt för mig och min fot, haha! Men jag vill verkligen fika så vi kanske sätter oss på first, hoppas hoppas, mummsss!

Ha en underbar dag i det soliga vädret! Puss♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0