Vaken igen..

Ja då har man vaknat igen då. Tänkte sätta på en film förut men det var ju bra att jag inte gjorde det eftersom jag somnade mellan 10-12... Fast "min" sjuksköterska ringde typ kvart i elva och frågade hur det va med mig och lite sån men somnade sedan om igen, hihi!

Fattar inte varför det inte är något bra på tv på dagarna längre? Tråkiga gammla serier.. Det ända som är bra är MTV för då är det oftast musik och vem gillar inte musik liksom?

Nu ska jag kika runt lite på klänningar, kanske lägger upp någon bild? Ska även köpa nya klackisar, hihi. Vill ha ett par riktigt snygga till skolavslutningen! Fast den är den 10 Juni så hinner ju kika länge, hihi!

Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0