Underbart bra dag!

Åh det går bara inte att beskriva hur bra! Det har vart fint väder och jag klarade även min teknik uppsats. Hon sa att jag hade mer än VG på den. Jag är så överlycklig. Shit, fan vad bra jag är, hahaha. Köpte även min tröja idag (bild kommer sen). Jag träffade min pojkvän som var hur rolig som helst idag, han var inte still en ända gång, hahahaha!

Aja nu ska jag ladda över bilder på tröjan och så. Sen tvingar jag er typ att lyssna på dem här två bra låtarna, iaf den när min bebis Lil Wayne sjunger, mummaaa..

Juste käka en as god kladdkaka hos Rasmus som hans mamma hade gjort med polly i, super god. Sen haha mamma glömde hämta mig så fick sitta kvar och prata med Rasmus mamma i tjugo minuter innan mamma kom, Rasmus va på träning. Men det va mys!


Lil Wayne feat Nicki Minaj-    Knockout

Ska käka kanske laddar upp den andra låten sen, puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0