Sugen?

Jo om jag är.. Haha jag är sugen på kladdkaka, äppelpaj, kakor, muffins (choklad), bullar osv... Ja i morgon måste jag bara baka, så himmlarns sugen, står inte ut!

Fast vill ju inte bli tjock, kommer ju inte kuna träna på sex veckor.. Ska iaf skjuta upp mitt "friskis & svettis" kort i sex veckor. Så jag får träna dem sexveckorna sen, visst är det bra? JA! Hihi...

Jag har duschat iaf och det gick jätte bra, fast kändes lite konstigt bara att man inte kunde stå i duschen eller kunna duscha den foten, hmm!

KOLLA VAD GOTT, MUMS!






Eller, mmm CUPCAKES, måste göras i veckan!

Nu ska jag ringa mamma och be henne köpa kladdkaka eller glass på vägen hem, thihihi!

Pussar

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0