Söndag!

Ja nu mina kära vänner är det söndag, haha. I morgon är det alltså skola. Usch hur kan jag skriva så ens? Nej det lät inte bra! Så vi börjar om...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Go'kväll mina kära läsare. Har ni haft en bra lördagkväll? Kanske börjar den närma sig sitt slut. Men inte för mig, den har bara börja, haha! Sitter här och ja bara tänker. Tankarna flyger runt i huvudet på mig dag in och dag ut. Bra eller dåligt? Nej, det vet ingen inte ens jag.. Menmen, nu ska vi inte sitta här och deppa.

Käkade lite kladdkaka under filmen och nu känner jag mig som en FET köttbulle, sexigt? Nej, haha! Men vet ej om jag bloggar mera idag för ska kanske kika någon film eller så. Måste iaf hålla mig vaken tills vi ska hämta mamma som är ute på fest, kul för henne! Känns j*vligt tråkigt att vara hemma en lördag, men kan vara skönt och bra ibland! Man behöver inte vara ute och ränna varje kväll man tjänar inget på det, hahhha!


Men kan ju bjuda på en köttbulle bild från mig? Eller?

Jag vaknade så här, varför inte somna såhär då också? Hahah!


Natti

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0