Skridskoavslutning

Ja då var det avklarat då! Det va mysigt att träffa ungfär hälften av ligan, en del saknades ju.. Men det va kul och gott med fika (även om jag käkat en hel kladdkaka idag..) hahhaa! Men det va mys och en liten pokal fick man också, hihi!

Så då kan ni få en dagens outfit bild på mig....



Ja ni ser min klumpfot, haha!

Men det va min outfit iaf...

Nu ska jag kolla tv sen ringa min bebis. I morgon ska jag till farmor & farfar och käka lunch sen bara vara där, mys! Ska bli skönt att komma hem i från.. På kvällen ska jag till några grannar som fyller, mera mys och gott, haha!

Godnatt, puss

Kommentarer
Postat av: caroline

TACK :)

Jag jobbar på en förskola inne vid odenplan!

Vad gör du själv, jobb eller plugg?

kRAM

2010-04-21 @ 20:28:50
URL: http://cmattsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0