Skolan, stan & träning!

Ja då va man hemma från en väldigt skön och fin dag! Först va det skolan och det gick helt okej, umgicks med killarna hela dagen, mys! Efter skolan så åkte jag, Aram och Steven ner på stan. Aram bjöd oss på mcdonalds, hehe. Tackar! Sen så gick vi runt lite sen köpte Aram ett armband åt mig, jätte gulligt! Men vill gärna betala tillbaka men han sa bara nej! Haha!

Sedan träffade jag Maria och Rasmus. Drog sedan och tränade!

Pluggade nyss och nu sitter jag här!



Visst va det fint? Tack igen, jätte gulligt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jätte fin!

skulle vara jätte gulligt av dig om du talade om vart armbandet kom ifrån skiit snygg.

2010-04-13 @ 20:13:44

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0