Sitter ute och pluggar i det sköna vädret!

Ja, rubriken säger allt. Just nu sitter jag här ute (där det va snö igår) och pluggar. KÄnner att det doftar vår och fåglarna sjunger som jag vet inte vad. Det är så härligt och det är skönt att det iaf fick vara en fin dag då jag är hemma själv.. Pappa kommer snart hem och då ska vi käka, mumms!

Har kika lite filmer och va kvar vid datan ett bra tag. Men verkligen dags att ta tag i skolarbetet nu, hahaha! Kom på att jag har glömt mina SO saker i skolan och det va ju inte bra.. För hade tänkt och jobba hemma med det nu eftersom det ska vara klart, ah orkar inte förklara... Hade något schema som vi skulle hålla på med i några veckor inklusive denna vecka..

" Tack Annéa för tipps och allt. Jag vill verkligen ha ditt långa hår som du hade förut, det va så fint, men ditt hår är lika fint nu! Puss på dig gumman "



Inge smink och glajjorna är på.. Inte kul att sitta vid datan ute för man ser verkligen inget, haha!

Men nu ska jag plugga och snart kommer pappi hem, mummmmmmaaaaaa!



Take Care♥

Kommentarer
Postat av: b'sara

VACKRAST.SE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33

2010-04-24 @ 09:42:25
URL: http://bbsara.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0