PLUGG

Nu är det faktiskt dags att ta tag i plugget även fast man inte alls vill. Vill bara typ att det ska försvinna, haha. Kommer ni ihåg när jag va hemma från skolan för att skriva klart en uppsats? Ja den blev ju halft klar sen hitta jag inge emr om den så fick slänga den. Men idag ska den bli klar! Ska sitta med den hela natten om det är så. Jag ska ta tag i det nu och den ska bli bra, ska f*n ha ett VG!

Ska skriva ut lite fakta nu om den sen ska jag stänga av datan eller kanske inte. Kan vara bra att kunna lyssn apå musik ju, haha! Fast tror jag kommer störas av den sorligt nog..

Älskar låten!



Nu blire f*n plugg,

Puss på er nötter!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0