Mot triangelborg

" Vart köpte du tröjan längst ned? "

SV: Jag köpte alla dem tröjorna på lager 157. Men den blå/randiga tröjan finns nästan lika dan på h&m. Har sätt dem men dem är lite längre men inte så jätte mycket! Och tack!


Nu är jag färdig. Mamma ska snart skjutsa mig till bussen (Torshälla) sen så ska jag åka ända till Triangelborg, haha. Men gulliga Ida Lundholm hoppar på i stan så vi tar bussen tillsammans. Därför åker jag buss, hahaha! Snäll jag är va? Hihi!

Så här ser jag ut nu ( nya tröjan )






Nu blir det att kolla match och heja på med Walle, Ida & Maria! Skriver sen, ska hem till Karolina efter och sover där, mmyyysss! Ikväll, ja vi får se vad kvällen bjuder på, thihii!

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

är den tröjan du har på bilden lila randig eller blå? :)

2010-05-01 @ 10:47:06

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0