Morgon

Jaha då var det en ny dag och valborg. Inte varje dag man vaknar upp och det är... Valborg! Hahah, nej men inget speciellt för mig direkt.

Min valborg kommer väl se ut så här:

* Åka till Tove runt halv sex.
* Grilla med tjejerna (Tove, Rinat & Issa)
* Äta min kladdkaka
* Snacka..?


Får se sen, Rinat och Issa skulle till Vilsta men jag och Tove stannar nog hos henne eller så skulle vi träffa Elin lite. Ja vi får se. Ska iaf sova hos Tove, myyyyssss!!


Men först är det skolan.. Bajs så tråkigt, orkar inte men slutar ändå tio i ett, då kommer syrran och hämtar mig, nice, jaaaaa!!

Men nu ska jag klä på mig, tror det blir lackleggings och sen något annat, hahahahahaha. Ikväll blir det iaf jeans tror ja!


Kanske skriver sen, pussar!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0