Morgon på er!

" Tack för ditt tips Emma, det ska jag använda! "

Jaha då va det ännu en snöig dag då.. Inte alls kul vill jag säga. Jag är så trött på det och vill bara spy på snön, haha!

Den här natten fick jag sova hela tiden, vaknade inte en ända gång så känner mig ganska så utvilad. Fick även hem alla mina engelskasaker på posten idag av min lärare, så ska väl jobba lite med gramatiken..

Vid lunch så kommer farmor och hämtar mig, ska hem till dem och käka lunch (farfars pannkaka) mummaa! Sen så är jag väl där ett tag iaf, myys! Sen ikväll ska man på både barnkalas och vuxenpartey, haha! Våra vänner fyller, eller ja mamma Sussie och hennes son Rasmus, dem fyller samma dag, mys!

Så idag händer det iaf lite, skönt om tiden kan gå för det är urtrisst att bara sitta här och kolla tv eller så..

Men nu ska jag ta och börja plugga lite, ha det bra! Skriver innan jag åker till farmor & farfar!

Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0