Min underbara helg!

Lördag:

Det började med att jag åkte till Lager 157 med mamma och pappa. Shoppade lite nytt och det gjorde mig så glad. Åkte hem och bara tog det lugnt. Duschade, fixa mig och packa! Tog bussen mot Borsökna och i stan hoppade Ida på, så vi åkte till triangelborg och kikade match, Triangeln-Hammarby och dem förlorade med 3-1, synd tjejer! Sen så cyklade jag och Karolina hem till henne och efter en stund kom Walle. Karolina duschade och fixa sig lite sen tog vi på oss vinterjackorna och cyklade till mesta pizzeria, mums! Jag och Karolina delade på en och bebis Walle tog en hamburhetallrik, hihi..! Gud så vi skratta, Karolinas drick bara flög ur hennes mun, haha!

Senare så spelade vi fotboll med två små pojkar, Adam, Rasmus och Niklas. Juste åkte lite moppe med Max också, hahaha! Sen börja det regna lite så alla bara stack typ.. Walle åkte hem för hon skulle ha match idag, dem vann, grattis! Men jag, Karolina och Adam cyklade till bussen och sedan åkte Adam hem.. Vi gjorde en film som kanske kan komma upp senare, haha! Eller en film på mig när jag dansar hahahahahaha.! Sen så cyklade vi till Max och va med Rasmus, Niklas och Max, sen drog vi hem.

Men runt tolv så gick vi ut och tog en låååånnggg promenad till ett, sen la vi oss i stugan och skratta och massa roligt/mys. Somade runt halv tre, inte bra, haha!

Tack för en underbar Lördag!

Söndag:
Vi vaknde runt halv elva så vi gick upp och käkade frulle och bara tog det lugnt. Fixade oss lite, satt vi datan och så. Fick springa till bussen vid kvart över ett för vi skulle ner på stan. Köpte lite saker (bild nedan) och sedan tog vi en glass på msdonalds, mums! Åkte hem med kvart över tre bussen och käkade korv med bröd, haha! Sen gick jag till Rasmus och va där ett tag, mys! Sen nu är jag hemma och ska bara förbereda inför operationen. Ska städa mitt rum och bädda rent osv...

 

Söndagen blev kortfattad men ni hade ju så mcyket att läsa på lördagen så, hihi! Men det kommer komma en massa bilder sen från både igår och idag, hihi! Så ni får njuta av dem då!

 

Dags för städning, puss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0