MAT

Nu ska man äntligen äta lunch. Somande här mellan tolv och ett men sen kom pappa hem och sa att han skulle iväg och fixa mat, mums!

Efter jag käkat ska jag nog lägga mig i sängen och kika film eller ligga här vid tv:n och kika, vet inte än.. Men får se om jag orkar plugga lite, har en sån fruktansvärt verk i min fot idag och den blir blå så fort jag inte har foten höggt.. Ska det vara så? Hoppas det, så jag inte har något annat konstigt fel, haha..

Om någon har operera foten så kanske den kan säga till mig eller ge mig lite tipps, haha! ;)

Men nu kommer nog pappi, ha en underbar eftermiddag, skriver lite senare!


Pussar


Ni vill nog inte se en risig bild på mig, hahaha!


Kommentarer
Postat av: Emma

när man opererar fötterna så ska man ligga med dem högt, helst över hjärtat för då pulserar det inte så mycket i fötterna och då gör det mindre ont.

2010-04-21 @ 17:43:03

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0