Luktar plugg här...

Ja nu mina kära läsare är det dags för plugg, inte kul! Jag trodde jag hade min SO saker kvar i skolan förra veckan då jag va hemma.. Men det hade jag tydligen inte så måste verkligen skriva klart det idag, har prov nästa vecka. Lämnade iaf in min uppsats idag och det känns så skönt! Sen så ska jag göra min samlevnadsuppgift också som ska vara inne nästa fredag. Det är så sjukt mycket nu på slutet till sommaren men bara att kämpa på så att man känner att man är värde ett sommarlov.

Idag efter plugget så tog jag och Rinat bussen hem till henne, köpte även med oss jordgubbar hem, super gott. Träffade även min älskling på stan fick lite pussar, mys! Sen så gick vi ner till SMAK där vi fikade, vi båda tog en jätte god glass, i en stor glasbägare. Vi satte oss ute och gud så det blåste, inte skönt. Men vi fick filtar så det blev mys! Satt där cirkus två timmar. Sedan gick vi på stan snabbt och ja la undan en tröja som Rinat skulle hämta ut till mig i morgon, en från MONKI.

Men nu ska jag doppa ner huvudet i boken, kanske skriver senare! Annars ha en underbar kväll ♥

 

(ps: ska kika klänningar först sen plugga, kanske kommer lite bilder på dem, hihihihihihi)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0