Löshår?

Ja jag funderar och funderar om jag vill lägga pengar på löshår? Jag vill ha ett löshår som är lika långt som mitt egna hår bara att jag vill att det sak bli tjockare.. Då vill man ju inte köpa för mycket eller för långt.. Har kolla olika sidor men jag vet inte, skulle vara lättare att köpa här i eskilstuna eller i stockholm om man åker dit upp eller så.

Någon som vet att det finns bra löshår här i eskisltuna? Så skriva gärna till mig då.. Skulle vara jätte snält. Eftersom jag funderar på att bli brunett eller iaf ljusbrun så är det fint med löshår.. Det är fint på blonda också fast jag kommer inte kunna färga löshåret till den färgen som jag har i mitt hår, lite synd!

Men ni kan väl skriva till mig då? Eller om ni har några goda råd som man kan göra för att få tjockare hår, haha! Jag plattar iaf inte det så mycket längre, har ju kommit på ett litet knep, hihi!

 
Ni ser den här bruna som är längstned, inte breve den svarta utan breve den mörkbruna.. Ungefär den färgen skulle jag vilja ha i mitt hår? Vad säger ni? Haha!



Kommentarer
Postat av: Annéa

Hejsan:) du har ju skitfint hår!:O men du skulle passa i hårförlägning oxå!:D

Jenna har köpt här i eskilstuna... du kan fråga henne vart och sånt:) annars finns det ju i stockholm, men då måste du ju åka dit oxå:)

Men hare bra gumman!

Pusss!<3<3

2010-04-23 @ 11:09:13

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0