Linda ♥ Karolina

Karolina Mauritzson Granberg

Du ska bara veta att jag alltid kommer finnas vid din sida. Kommer aldrig att släppa dig. Vi ska klara allt tillsammans och alla motgångar kör vi bara över. Vi har inte alls kännt varandra länge, men på den lilla stunden vi lärt känna varandra så har jag fått ett sånt fantastiskt förtroende för dig. Jag kan säga precis ALLT till dig och jag vill aldrig förlora dig. Du är underbar hjärtat och jag vet att du har det jobbigt nu och du vet att jag har det också. Men vi gjorde denna helg till den mest underbara. Jag glömde faktiskt bort vissa bekymmer som man nu inte behöver tänka på mera!

Du är så underbar min vän, ingen kommer någonsin kunna ta dig ifrån mig, älskar dig så otroligt mycket♥


Hand i hand livet ut...

Kommentarer
Postat av: K

Åh sötnos! Du är bäst Linda, jag menar det verkligen! Många säger alltid så mycket utan att hålla det. Men jag lovar dig att när jag säger att jag ALDRIG tänker lämna dig så menar jag det! Båda har det nog lite jobbigt just nu med olika saker. Men vad gör det när man är två!? Nej precis, vi har varandra genom allt och jag vet att vi klarar det! Ingen kan ta den platsen du har hos mig, jag älskar dig så otroligt mycket hjärtat! <3

2010-04-20 @ 21:41:24
URL: http://karoliinamg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0