Kall dag!

Ja idag var det verkligen en kall dag. Inte alls kul, usch! Jag vill ha det fina vädret framme det gillar vi! Men det här kalla kan faktiskt ta och ge sig iväg nu.

Jag va på tuna park med Rinat men den bhn fanns ej i min storlek så jag ska byta den i stan i morgon.. Men köpte en grå halsduk, bild kommer senare!

Det var också skit kallt att kika matchen så jag, bebis och Max drog tidigare, haha! Sen så har jag och bebis bara myst och kikat film, saknat han i helgen..

I morgon ska jag sola med Marre och eventuellt fika med älsklingen och Max, mys!

Puss/ L

Kommentarer
Postat av: maria

sv: hahah grrrrr ;)självklart puss puss!!! love you <3

2010-04-05 @ 21:50:33
URL: http://diez.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0