Jobbig natt/morgon..

God morgon!

Den här natten var fruktansvärt jobbig. Jag vaknade runt tre och mådde hur illa som helst. Ville bara spy.. Tände lampan och då somnade jag om efter en timma typ.... I morse skulle jag gå upp till garderoben och hämta ett par "minishorts" och då kände jag bara hur stygnen grävde sig in i hela min fot, det går verkligen inte att förklara hur ont det gjorde. Så jag fick gå och lägga mig igen och höll på att kissa på mig... Så efter ett tag kunde jag springa upp och ta min j*vla verktabletter.. Har käka ett äpple och lite kladdkaka, nyttigt?! Nej, men jag har så ont så jag behövde det, haha!

Idag blir det att bara at det lugnt, ska plugga lite, läsa lite och så. Ikväll klockan sex är det skridskoavslutning, skönt! För då kommer man bort hem i från lite, hehe!

Men nu ska jag kolla klart på " Vakna med the voice "..

Hörs sen, puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0