Inte sovit något alls!

" Skit snygg tröja. Vart köpte du den?<3 "

SV: Tröjan är köpt på monki för 200ks, älskar den! Den är nog den bästa tröjan jag köpt.. Men jag tog en lite större storlek, gillar inte när tröjor sitter tajt, haha!

Ja då va man vaken då efter ingen sömn, jag somnade runt elva men sen låg jag vakneb mellan 4-5 och klockan ringde 5.. Va bara att hoppa in i duschen och tvätta sig med den där svampen som gjorde en helt fri från bakterier, hihi!

Vi åker runt halv sju så det är ju ett tag kvar, men jag vill bara sova nu för är så rackarns trött, bajs också!

Men vi får se när jag kan skriva igen, kanske bara blir detta inlägg idag? Nejdå, Linda orkar allt, klart jag kan skriva ikväll!

 

Puss på er


Kommentarer
Postat av: williammmmmp

stackare..! :( <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0