Hos farmor & farfar

Ja nu har man ätit farfars goda pannkaka och sen har jag och farmor kollat runt lite på datan. Hon är så söt. Vi fixade en ny bakgrundsbild på hennes sida och så gjorde vi om den lite. Farfar gick nog och sov ett litet tag och det skulle jag också vilja göra, haha. Jag är verkligen trött och man blir ju inte dirket piggare av detta väder?

Jag och farmor skulle ha suttit ute i solen idag, men nehe? Nu går det ju inte när det både regnar och snöar..

Men nu ska jag gå ner till farmor som ska diska, måste ta något att dricka, mumms!


En gammal bild på mig och farmor  (2006) tror jag..

En gammal fotbollsbild, haha


Nej nu kan jag inte sitta här mera, törsta ihjäl.. Sen vill man ju hålla farmor sällskap!

Hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: casrro

Okej, gud ja åttan är ingen hit! haha.

Vad vill du gå på gymnasiet sen då? :)

Kram

2010-04-23 @ 07:21:53
URL: http://cmattsson.blogg.se/
Postat av: Annéa

Shit, där är ju jag! :D kolla mitt långa hår :(<3<3

2010-04-23 @ 11:11:28

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0