Hitta inga jeans.. Men det här, haha

Jag hitta inga jeans så jag smsa Karolina fort och frågade om vi kunde åka in till stan i morgon och köpa ett par! SÅ det ska vi, hihi!

Jag hittade tre tröjor, dem är skit skönt! Två korta och en längre..




Två likadana tröjor fast olika färger och storlekar. Den gråa är min storlek ( S ) och den vita är ( L ) för jag ville ha en som hängde lite mera... Fina?



Och den!

De två första kommer vara skit fina till sommaren och bara ha bikini under eller ett par jeans shorts! Hihi!

ja det va väl det, ska snart hoppa in i en dusch och börja fixa mig lite, ha det bra!

" Dagens kommer upp sen "

Puss

Kommentarer
Postat av: A

vad köpte du tröjan längst ner?

Super fin blogg!

2010-04-17 @ 15:43:00
Postat av: Anonym

vart köpte du tröjorna ifrån ? :)

2010-04-17 @ 16:48:44
Postat av: sofia

vart köpte du jeansen ifrån?:D

2010-04-17 @ 23:28:16

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0