Hemma från bebisen

Ja då va man hemma från Karolina då! Jag har haft en helt underbar dag med henne, den bästa på hela veckan! Onsdagen va också väldigt bra för då träffade jag Rasmus också!

Runt nio cyklade jag, Karolina & Walle till triangelborg och spelade fotboll med Persson & Robin, haha! Vi va fan grymma ju! I morgon ska jag sova hos Karolina. På kvällen ska jag kika hennes match och sen ska jag, Karolina, Walle, Robin & Dawid hitta på något, haha!

Men på dagen som är själva höjdpunkten ska jag till lager 157 med mammi, myyyyys! Ska be pappa om pengar tidigare för jag behöver dem nununu!!!

Skriver sen, puss på er! NOT

Kommentarer
Postat av: Alex Hellgren

du har inte tillräckligt me pengar för att köpa kallingar te mig å få pengar dirr sen (A) haha x) <3

2010-04-16 @ 23:39:30

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0