Håret klart!

Haha ja nu har man duscha och fixa håret. Behövdes bara lite mascara i ansiktet. Jag är lite röd, haha. Men inte konstigt när man sola två dagar i rad... Ska sola sista gången på tisdag, skönt!

Idag blir det nog jeansleggings med en hood tröja, eftersom jag ska ha skinnjacka och man vill ju inte frysa.. Ska till tuna park vid ett ungefär och vi drar tjugo i fyra sen till tunavallen.

Ska lämna tillbaka min älsklings bh idag.. Hoppas på att den finns i den andra storleken annars ska jag ta en gul eller rosa, hihi!

Ska iaf till tunapark med Rinat, länge sen vi hitta på något, mys!


Old pic, hihi! Love u!


Men lägger upp en bild på min outfit senare. Ska fixa lite, pussss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0