GODMORGON!

Jadå va man klar med allt då. Gick upp vid halv sju kändes skönt att få sova lite längre än till tio i sex, hehe! Idag har jag på mig mjukis, haha. Love it! Har även min snygga kepps, såklart! Fast det dåliga är att man inte får ha den på lektionerna och det känns ju lite surt. Men har fixat en helt okej toffs under så man bör nog kunna gå utan kepps, hehe!

Idag efter skolan så ska jag ner på stan tror jag eller hitta på något med killarna i klassen kanske? Ska fråga dem, haha! Ska träffa Maria på stan runt fyra sen. Runt fem ska jag träna med syrran, mys!

Men skriver senare ikväll då för kommer nog inte ha tillgång till någon data under dagen, hehe!

Ha det bäst!



Haha yeaaah, hahahhaha!



Pussar

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad bra då;) hah tack, men jag absolut hatar det! måste fixa till det hos frisör eller nått...

Jag har lockigt hår men jag fixar till dom så de inte spretar åt alla håll..;)

kram!

2010-04-13 @ 15:29:35
URL: http://zimdahl.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0