Godmorgon solstrålar ♥

Ja ännu en riktigt solig dag! Funderar på att gå ut och sätta mig och sola lite senare på dagen. Ska även skriva klart min uppsats som skulle vara klar innan sportolvet, usch spyr på tanken.. Menmen, idag ska den bli helt klar!

Igår kom jag hem runt elva så jag gick och tvätta ansiktet och sånt sen kika jag en film, men orkade inte kolla klart hela, stängde av vid halv två.. Ingen idé heller att sätta på datan så sent om man redan är lite trött. För då somnar man aldrig sen..

Vaknade av att solen lyste in igenom mitt fönster.. Tänkte ligga kvar i sängen ett tag men nej, sov bort hela min morgon igår, nån måtta får det vara, haha!

Nu ska jag nog bara sitta här och ta det lugnt, så vi hörs senare min underbara läsare♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0