Godmorgon!

" Vart köpte du jeansen ifrån? "

SV: Det är min syrras men hon har köpt dem på Ginatricot, hålen är "hemma gjorda". Tack för att du fråga, kram!♥

Ja då va man vaken då. Igår så kom vi hem runt halv tolv och då satte vi oss i soffan och snacka. Sen så bestämde vi oss för att gå en natt promenad och det var hur skönt som helst! Vi va ute och gick en timma och tog lite bilder, hihi! Kvällen igår va helt okej, vi va med Rasmus, Max och Niklas. Walle drog lite tidigare för hon har match idag, lycka till hjärtat!

Snart så ska vi börja fixa oss för vi ska in till stan och kika jeans. Jag ska nog även köpa lite mera tröjor som jag kollade på i veckan. Hoppas de tröjorna är kvar iaf!

Men bilder kommer från igår, kanske innan stan annars så kommer dem efter! Ha en bra dag!

Carpe Diem♥

Bild från igår, älskar dig verkligen Karolina!

Kommentarer
Postat av: sid

OM DU BARA VISSTE HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG!

2010-04-18 @ 16:19:52
URL: http://karoliinamg.blogg

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0