G O O D M O O R G O O N

Hej på er mina kära läsare! ♥

Jag kan börja med att säga att jag är TRÖTT. Ja, förra veckan så var jag ju hemma hade ju typ som lov då också. Visst jag vaknade rund sju halv åtta men det är ju en annan sak för man vaknar ju av sig själv och inte av något PPPIIIIIIIIPPPAAAANNNNDDEEE!! Aja, jag är vaken iaf, tummen upp för det!

Idag så ska jag först till skolan och hoppas att allt går bra med min lille fossing. Sen efter skolan som slutar cirkus kvart i tre så ska jag hem till Rinat. Vi ska prata lite och så. Vi ska även ner på stan men ska prata lite med henne och fråga om vi kan gå ner runt halv sex då det inte är så mycket folk på stan! Så att så ser min dag ut... Spännande va, jaaaa?!

Jaja detta var ett litet flummigt inlägg tror jag är trött? Juste, nu är det bara hela FEM veckor kvar tills jag tar bort mitt äckliga gips, hahahhahahahaha..


Åh nu hände ngt med texten.. Skriver sen puss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0