För er som inte vet!

Ja för er som inte riktigt vet varför jag operarde foten så ska ni få ett riktigt bra svar här och nu!

" För fyra år sen började jag få en liten, liten knöl på vänster fot brevid lilltån. Den blev allt större eftersom jag fortsatte med skridskoåkningen. Den började göra ondare och vi tog kontakt med vårdecentralen. Dem sa att man kunde tejpa in den och sedan använda en salva som gjorde så att verken skulle försvinna. Det höll ett tag men gjorde fortfarande ont. För två år sen så fick vi åka till sjukhuset och röntga den. Då sa dem att den inte alls var något ben eller så. Men den blev bara större förra vintern så mamma ringde dit igen och då fick vi komma till han läkaren som opererade mig igår. Han kollade på bilden och kunde redan då lista ut att det va en benknöl för mina fötter växt klart. Så då valde vi att göra operationen nu efter skridskoseången. Så nu är jag nöjd att jag gjorde det för min foit var så bred att jag inte kunde ha vissa klackskor eller smala skor, så kanske ska operera den andra foten nästa vår om den här foten blir fin och smal, hihi "

Hoppas ni är nöjda med era svar! Har kolla på en väldigt rolig video som jag tänker bjuda på innan jag ska krypa ner i sängen och sova!

 

 


Haha ja, skratta och njut. Tycker han är väldigt gullig!


Godnatt, tack för alla fina kommentarer!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0