Drar till gymmet!

Min syster fråga om jag ville med och gymma. Jag orkade inte först men för att tiden ska gå så kan man ju iaf åka dit ett tag. Jag fick med ett "prova på" kort när jag köpte mitt medlemskort på friskis. Vi drar väl typ halv två sen hemma lite efter tre. Då ska jag hoppa in i en dusch och sedan dra till Rasmus match.

Jag, mamma och Jenny har städa hela huset, känns bra att det är gjort, känns lite vårigt har haft dörren öppen så det har kommit in ny frisk luft.

Just nu lyssnar jag på....


Lykke Li-   tonight

Men om jag inte hinner skriva innan jag drar till Rasmus så kanske jag skriver där, ha e bra eftermiddag! Hoppas ni har solen kvar hos er för det har inte jag (suck)...

 

Kramar / L


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0