Dagens inköp!

Ja som sagt vid elva i morse så åkte jag inte till tuna parl där jag mötte upp Karro, Marre och Hanna, min tjejor! Vi hade jätte mysigt och vi shoppade lite. Jag hittade inga kläder utan köpte kanske mest lite onödiga saker, hahah! Men hade iaf jätte mys med tjejorna! Tack för dagen!

Detta köpte jag:

Ett skrik rosa, ljus lila och en persika färg. Snyggt!

En jätte fin ring, älskar den!

En bh som dock är för liten... Ska byta den i morgon.

Det var allt som inhandlades idag. I morgon ska jag flytta över lite saker till mammas hus (igen) sen så ska jag möta upp Rinat vid tuna park. Vi ska sedan till tunavallen och kolla fotbollsmatch med dem bästa tejejorna och min pojkvän! Mys! Kvällen tillbringas hos honom sedan!

 

Skriver nog inte mer idag ska kolla lite tv sen blir det nog sova, väldigt trött eftersom mamma väckte mig i morse!

 

Godnatt♥

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0