BILDERNA

Ja nu slänger jag in lite bilder. Tog bilderna från Karolinas blogg. Har kika film så jag missade nog henne då hon va inne på msn, men detta går ju lika bra.

LOTUS 7/4-10


Jag, Maria, Clara & Walle

Jag och Karolina, haha ser jätte tjock ut ju (suck)

GÄNGET!

Karolina, Clara, jag & Hanna
Maria & Walle

( Maria hjälpte bara oss att fixa till oss, hon hängde inte med sen, tråkigt nog. Men kul att du va med oss innan!)


Röran, haha

Jag & Karolina efter festen. Inget smink eller något, söta va? Hihi!


TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL, NATT, MORGON MED ER BRUDAR! UNDERBART! ÄLSKAR ER!♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG

2010-04-09 @ 11:03:22
URL: http://karoliinamg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0