Ännu en solig underbar dag!

Godmorgon mina kära läsare!

Jag satte klockan alldeles för tidig eftersom jag redan är klar med håret och den lätta sminkningen. Jag testade en ny sak idag.. Att sova med bulle (som Karolina gör) och det gick ju väldigt bra! Så nu kan jag sova längre, hihi!

Det va någon som undrade vart min armband va köpt och det är köpt på ur & penn för bara 60kr. Men det va ju min snälla vän Aram som köpte det till mig, tack igen!

Blir väl att sitta här idag sen ska jag fråga syrran som jag får låna ett par jeans av henne. Jag typ satt och grät igår med mamma och sa att jag inte har något alls att ha på mig... Så hon sa att vi kunde åka till lager 157 på Lördag och kolla jeans. Sen har jag hitta massor utav fina tröjer på monki som jag ska köpa nästa vecka! Mums, hahaah!

Men skriver senare!

Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0