Älska sol!

Godmorgon på er kära läsare!♥


Kvällen igår, ja vad kan man säga? Underbart bra kanske?! Först så åkte jag till Karolina och vi pratade ut lite och sen så blev vi jätte flummiga och skrattade åt det mesta, haha! Vi käkade middag och även jordgubbar, mumms! Jag var där till halv nio ungefär.


Sen så smsa jag Rasmus och sa att dem nu kunde komma och hämta mig, han är så söt och erbjuder att han och hans pappa kunde hämta mig, jätte gulligt! Så underbara! Iaf, sen så kom vi till han och ja han skratta åt min fot, hahaha. Men det gör jag med så det är lugnt. Vi låg bara och myste och kollade lite film. Käka lite godis gjorde vi också, hihi!


Mamma hämtade mig runt halv elva så då åkte vi runt och kollade lite bara, ganska skönt. Så var hemma runt elva. Orkade verkligen inte starta datan så det va därför jag inte skrev något, förlåt!


Idag så blir det väl att vara ute lite i det fina vädret, jag och mamma ska åka till hennes hus och fixa lite, mys! Tror lite senare ska jag träffa Rasmus, mys!

Men nu ska jag fixa mig lite, ha en bra dag och ta vara på solen. Det ska regna på eftermiddagen men kvällen skulle bli fin, puss


Igår när jag käkade en jordgubbe, hihi!


(Bilder ska jag kräva från Karolina senare)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0