9 April

Godmorgon på er kära läsare!

Jag sov otroligt bra i natt. Somnade runt halv ett och vaknade runt nio. Känner mig utvilad.
Ska snart hoppa in i en dusch och fixa mig lite. Ska till Rinat runt tolv och vi ska bara prata lite. Sen åker jag nog till bebo en stund innan mamma kommer. Mys dag i det tråkiga vädret!

Idag är det exakt tio dagar kvar tills jag opererars, usch! Jag vill verkligen inte ha gips i sex veckor och missa allt det fina vädret, vara ute osv... Kommer dels få beställa skolavslutnings klänning och skor via nätet, haha! Maria undrade om jag ville åka upp till Stockholm innan avslutningen och köpa klänning, men fick tyvärr säga nej! Men inte så kul att gå med gips.. Jag kommer kunna gå på gipset fast det kommer ju se skit kul ut? Haha så ska nog ha mina "hjälp pinnar" hahaha!

Men nu mina kära vänner ska jag fixa mina naglar lite fort (tror jag) sen hoppa in i en dsuch. Idag blir det en lätt outfit, men ni kan ju få en bild ändå, hihi..



Kiss and hug♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0