7 April

Godmorgon på er kära läsare!

Tack för alla de gulliga kommenatrerna! Så nu säger vi godmorgon istället för godnatt!

Klockan ringde vid åtta så jag låg kvar till halv nio, hihi. Hjälpte pappa med en sak och det gick ju bra. Ska snart hoppa in i duschen och bara duscha av kroppen. Ska sedan in till stan tar 12.27 bussen in. Ska möta upp Maria och vi ska gå runt lite snabbt och sedan ska jag ta bussen till min pojkvän, mys! Runt fem ska jag gå till Karolina och Maria ska då med. Sen är det väl typ dags att fixa sig och så, duschar hos Karolina!

Ikväll ska vi på fest, till lotus. Hoppas på mycket dans och skoj, hihi. Vi drar dir vid nio ungefär sen hem ja då vid ett. Så det kommer att komma in en massa bilder på bloggen ikväll så ha utkik.

Nu ska jag hoppa in i en dusch, ni får en bild på dagens outfit senare!

Puss, much love♥

Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Hoppas festen blir rolig :)

2010-04-07 @ 10:23:35
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: f

detsamma :)

2010-04-07 @ 10:54:15
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0