1 April.

Ja dagen är då inne när vi får lura varandra hur mycket vi vill. Haha den taskigaste lurningen jag gjort var nog när jag gick i trean/fyran.

"Jag var tillsammans med en kille och sen så kom första april. Jag visste inte vad jag skulle lura någon med. Men jag tänkte om man säger att man vill göra slut med killen sen säga "april, april din dumma sill....". Så jag gick fram till honom och sa det.. Han blev jätte ledsen och böjade gråta. Jag visste inte vad jag skulle göra (haha).. Men så sa jag då "april, april din dumma sill...." Då blev han jätte arg! Haha så det tog slut ändå. Vi hade vart tillsammans jätte kort stund."

Haha men ändå gulligt! Har ni något "bästa" april skämt? Skriv det i såna fall, kan vara kul att läsa :)

Men nu ska jag fixa håret, skriver sen!

Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0