inglourios basterds

hej där!

imorse så vaknade jag halv 8a o kunde inte sova längre... sen så gick jag upp o satte mig i köket med mamma (: vi snacka lite om hur jag skua göra om mitt rum, blir nog toppen! efter det satte jag mnig vid datan o skissa up rummet på ett IKEA program! allt får plats det man vill ha :D vid halv nio så gjorde jag o mamma varma mackor i ugnen jag tog två o hon en, fast mamma tog ena min halva så käka lika mycket ;) hahahha :D sen så hade jag bestämmt mig för att städa mitt rum vid 9o men blev visst halv 10... men jag städa det i 3timmar o det var faktiskt kul att städa när man väl kom igång! fint blev det också, inte för att skryta eller något .. (: efter det ringde Samt o fråga om vi skule på bio, jag svarade " mer än gärna! " efter det vare lunch och det var gott kött och mumms!! sen så gick jag o la mig framför tvn o saomnade o vaknade halv tre... gick in i duschen och var klar vid tre ;) tog det lugnt o fixa mig :) var klar typ jätte tidigt så mamma skjusa in mig på direkten sen så tanka vi på min mobil sen gick jag hem till Samt! vi tog bussen ner till stan ganska snart o så gick vi till godisland o plocka ihopp lite smått o gott!! gick till bion o köpte biljett till filmen inglourios basterds, den var jätte bra tyckte jag, lite äcklig men annars rekomenderar den ;) efter filmen så vänta vi på bussen o det gick ändå snabbt (: träffa jenna på bussen o hennes två polare (: dem skulle också till skiftinge (: när vi kom fram gick vi in på maxi för att samt skulle köpa en redbull (: efter det träffa vi tove, rinat, ludde, nick, steven :D tack för kvällen!!
sen vare hem ((:

take care// lindapettersson♥

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0