sista september

hejsan alla!

som jag sa igår så skulle jag ju igentligen till skolan.. men mamma sa att jag skulle vara hemma en dag till, så då var det bara att vara det då :P hihi! idag så ska jag till en läkare klockan ett och kolla mina fötter o kanske få en operationstid! hoppas det så man slipper ha ont när man åker skridskor eller har nys skor på sig...

Igår så gjorde jag inte alls mycke, jag tog det lugnt o sov ganska mycke på dagen. det var skönt men det känns alltid som om man missar ngt eller så!! men jag har inge speciellt att skriva om gårdagen för jag gjorde inte så mycke!

lägger in ett inlägg här snart ikväll o berättar om denna dag ist! och hoppas på skolan i morron, så GRYMMT tråkigt att sitta hemma o jag menar det!!


bjuder på en liten sommar bild från öland! saknar värmen
men jag älskar hösten (som ni redan vet)

take care// lindapettersson♥


Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

SVAR: ja asså inte öppnat sig men det börjar luckra upp sig som jag skrev i sms:et:P Så hoppas verkligen att h*n vill ut nu =P men våran lillsnutt verkar vilja göra lite som h*n själv vill hihi :P<333

Skönt att jag kan hjälpa dig sötnos, Älskar dig med<333

2009-09-30 @ 18:14:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: matilda

oohej, vad fin blogg:)

2009-09-30 @ 21:28:37
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, saknar också värmen lite grann.

Fast hösten är mys.

2009-10-01 @ 10:51:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0