Nedräkning!

hej igen! (:

imorse så sov jag till 10 på ett ungefär, gick upp till mamma som satt i köket o typ rensa bland alla tidningar ;P haha.. så jag fixa mackor i ugnen o typ käka 3st :O gott som f*n var det iaf! jag tänkte att jag bestämmer mig för att fixa klart en so uppsats idag! men det gick ju väldigt bra... Jag kolla på en film o käka lire godis sen satte mig vid datan för att börja skriva...

mamma åkte iväg så kunde inte ta hjälp av henne, blir galen :( men jag skrev en stund o fick till lite, så känns lite bättre! bytte sedan data till "internet" datan o började kolla runt på bloggar o skor!! hitta ett par skit fina rosa klackar på nelly.com o dom var från frankrike.
mamma kom hem typ halv 3 och då fixa vi mat o slängde i oss den o sen så var det bara att sätta sig i bilen och åka mot stockholm. vi skulle hämta min bror i värmdö och med våran vanliga tur så var det kö från södertälje-stockholm.. åh ingen rolig bit, men då kunde man prata med mamma så länge :D när vi väl kom loss ah det var inte i stockholm men i botkyrka så åkte vi mot värmdö! alltså åh det är så himmlarns vacker i stockholm! ska bo där när jag blir äldre ;)

när vi väl hade hämta upp honom så åkte vi hemmåt, det tog sin tid o jag somnade typ 20min o det är det bästa jag vet, sova i bilen! när jag vaknade vare mörk o jag ville bara tända ljus i bilen :P hahaaha xD när vi kom till eskilstuna så lämnade vi mattias i åkte hemmåt :d

NU MÅSTE JAG BARA SÄGA EN SAK :D

DET ÄR 9VECKOR OCH 2DAGAR KVAR TILL JULAFTON ;D JIPPIE!!!!! nu börjar nedräkningen!!

take care// lindapettersson♥


Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

SVAR: jaa jag hoppas verkligen h*n kommer snart:O Börjar bli tokig på allvar nu :(<3333

2009-09-28 @ 00:23:44
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0