Älska hösten!

Nu ska ni få några punkter varför jag älskar hösten ;)

* det blir finare färg på löven

* löven faller

* man känner en anna lukt som är svår att
   beskriva och svår att glömma

* det är oftast fint väder

* ofta sol men dock kalla vindar

* när det blir oktober börjar man känna
   vinter kylan o frosten på backen

* man känner lukten av is o snart dags
   för ännu en till skridskotid

* man kan tända ljus inomhus och ute
   om man känner för det

* man kan äntligen börja bada i badkatret
   igen utan att tycka det är för varmt

* man kan somna lite lättare för det är mörkt
   ute och inte jätte varmt på rummet

* och man kan äntligen börja ha nedräkning
   till julafton!


Är det någon som vill lägga till en liten punkt så är det bara att kommentera det så skriver jag dit det :D
Mina tankar omkring hösten! Gud så härligt!


BJUDER PÅ LITE FINA HÖSTBILDER SOM JAG FOTAT:


röda vinter äpplen, finns inget godare!

de röda bären som har frost på sig på morgonen

den sista blomman som är kvar innan den lägger sig ner tills nästa 
sommar!



take care// lindapettersson ♥      


Kommentarer
Postat av: sis

en punkt du har glömt är att man kan vara inomhus utan att få dåligt samvete för att man missa några soltimmar. :P sen är det mysigt att kunna krypa ned under en filt efter att ha vart ute i kylan. <3 älskar dig gumman

2009-09-29 @ 13:17:41
URL: http://jennyp.devote.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0