28 september

halloj på andra sidan skärmen!

imorse så gick jag upp vid 6 för det var ju planerat att gå till skolan... men va f*n vakande med hals ont och jätte snuvig.... usch vad trött jag är på detta. aja bestämde mig för att vara hemma, glodde tv o data ;)

vid 8a ungefär så käka jag frukost o kände mig lite bättre. kolla på en film o sen så spela jag lite ps3 need for speed haha ;) sen kom pappa in o sa att vi skulle iväg o käka, var bara att sätta på lite puder, käder o slå ihopp en stor bulle på huve o sätta sig i bilen (: käkade där ute i sundbyholm för pappa skulle träffa någon o snacka med....

vi åkte därifrån typ lite efter 12 o då kom jag på att jag måste till skolan för att hämta lite plugg för om jag blir hemma flera dagar. så vi åkte till skolan, träffa alla kompisar o emma hängde med mig för att leta rätt på eva som kunde låsa upp mitt skåp! så tog med mig llite saker o sen gick till bilen.

när jag kom hem så plugga jag lite sen satte jag mig vid datan, satt där ett tag sen kom mamma o jenny hem så då käka vi lite osv, mys med ljusen! när jag käkat klart så gick jag in på rummet o plocka lite, öppnade gardeoben o allt rasade ut... så jag städa den typ i en timma, mer kläder hade man än vad man visste ;P det var en kul överasssskknniinnggg :D

nu sitter jag här, ingen skola i morron häller mår fortfarande inte så bra :( så nu blire tv/blogga runt/ duschen och sen sova gott som tusan :D

take care// lindapettersson♥

 


strepsils är det bästa som finns om det gör ont när man sväljer och om man är tjärv i näsan!! (:


Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

Jag läser din blogg nästan varje dag=D



Hoppas att din förkylning ger sig snart, inge kul att gå runt och vara sjuk hela dagarna=/ Du får en massa krya-på-dig-kramar från mig :D<33



2009-09-28 @ 23:17:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Krya på dig! Förkylningar är inge roliga.



Hoppas du får en trevlig tisdag?

2009-09-29 @ 11:31:19
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0