tisdag 13/10

hejsan alla sötnosar!

idag så hade jag sovmorgon sen så vare so och matte, idag så gick
det super bra på matten, det var super kul! och så jobba jag med
emma o då gick det mycke bättre, wihoo:D sen så vare lunch
och efter det vare bild.. åh vad jag hatar min bildlärare!!
alltså hon hjälper aldrig till! blir galen!! aja gick där
ifrån sen så kom steven o ludde o hämta tillbaka mig ;P
fett söta! kom tillbaka o då fick jag hjälp tack vare steven
som sa till (: (tackar) efter det vare hemkunskap det var
helt okej o det gick bra :D:D sen så drog jag ner på stan
men rinat o vi träffade hennes syster rebecca (:
efter det tig jag bussen till vilsta för jag skulle gymma!
ddetr gick bra :D

och på hemkunskapen idag så fick jag veta att
jag ligger över G nivån och kommer att få
VG till julen :D:D


tale care// lindapettersson♥


Kommentarer
Postat av: Rinat

ni ba dissa totalt på matten :(

2009-10-13 @ 21:32:19
URL: http://rinatefraim.blogg.se/
Postat av: Mims

Svar: Elin hälsar och tackar så mycket. :)

2009-10-14 @ 11:59:10
URL: http://mimsme.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0