stockholm (:

go'kväll (igen)

igår kcäll så fick man ju dra tillbaka klockan en timma o fick sova en timma längre :D
mycket skönt vill jag lova! klockan ringde vid åtta då var det bara att stiga upp o så!
käkade lite frukost o sedan så vare duschen som väntade för min del ;)

klockan 10 så vare bara att hoppa in i bilen o hämta upp marcus ( syrrans kille)
o sedan hem till mormor o morfar o hämta upp dem (fast två bilar)

när vi närmade oss solnahallen så åkte vi förbi råsunda o det va värsta
mycke kö jaa lovar er! först så fatta vi inget men sen kom Mackan på att det
var Hammarby-AIK så då fatta vi varför :P AIK vann (grattis- usch)

när vi väl var framme så halvsprang vi in o kom ändå lagom (: min moster spelar ju handboll
i AIK, dem vann GRATTIS! efter matchen så åkte vi o käka förutom moster o dem!

efter vi käkat åkte vi hem till dem o fikade o fick tårta efterson Bosse fyllde, grattis på dig!

lekte lite med mina älskade kusiner också! dem e så mysiigaa!!! älskar dem!

i morron ska jag till stockholm o shoppa med pappa o jenny, kul! :D

slänger in några bilder på lillkusinen fast dem e suddiga för han hade
lite svårta att sitta still den sötnosen!! o en bild på migh o syrran sen pappa fyllde år (:


elliot minikusin!♥

sötnosen! ♥

älskar dig Jenny! bästa syrran!

puss♥



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0