S Ö N D A G !

tråkigt med söndag!

först så vill jag bara säga att jag hatar söndagar :(
det är så tråkigt att man har skolan i morron
men har ju lov om en vecka, så skönt!! :D

menmen, idag blir det en jätte rolig söndag ! :D
för idag ska jag sova hos rinat mitt hjärta :D
så det kommer bli suupperrr skojj!!

måste göras idag:
1. fixa håret
2. packa (sova hos mitt hjärta)
3. solasola
4. ta bussen till rinat!
5. sova o skratta o allt med mitt hjäärrtttaaa :D:D ♥

men nu så måste man ju börja med ngt för snart så kommer mamma hem o då ska
hon göra mat och så sen så vet jag inte riktigt vilken tid jag ska till Rinat men men snart hoppas jaaag :D:D


en liten bild på mitt nya navelsmycke!

pusss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0