l o t u s (y)

Dåligt bloggat :(

idag så vaknade jag ungefär vid 8a eller mamma väckte mig som jag sa att hon skulle göra (: gick upp o typ gick runt, sen så la jag mig igen :P gick upp o käka frukost o sen satte på mig lite kläder o håret i en knut :P

vid 11 så åkte jag, jenny o mamma till lägenheten som skulle besiktas. gick ju bra o sen så kommer vi få nya tapeter i alla sovrum o hallen, ingen mera stans tror jag inte (: sen så åkte vi hem till Lollo o kollade in hennes nya lägenhet, den är suuppeerr fin :d 

efter det så åkte vi förbi isstadion o kollade hur isen låg till ;) isträning på tisdag :D sen så åkte jenny till mackan, dem ska till stockholm o kolla på michael jackson filmen (Y)

jag o mamma åkte vidare till lager 157 i hälleforsnäs, jag handlade två linnen o en tjocktröja (Y)
mamma hitta ett par jeans, två linnen, en tjocktröja o mjukisbyxor. efter det så fikade vi, mums!!

sen så åkte vi hem o testade allt, mamma blev suupeerr snygg :d o jag menar deet ! nu ska jag fixa lite saker o så :D

puss♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0