h u v u d v ä r k <3

go'morron^^ klockan, 18.38...

igår så var jag på lotus festen! det var jätte kul:D

först så hoppa jag in i duschen, packade, blåste håret stack till rinats syster amanda! fast när jag o rinat kom upp till hennes lägenhet mötte vi henne i dörr öppningen hon var på väg till jobbet :) i köket satt hennes andra syster becca o det va hon som skulle hjälpa till o fixa oss :D

först så fixade hon nitar på rinats skor (bild kommer) dem blev skit snygga! o medans hon fixade det så platta vi håret o fixade grundsminkningen. efter det så började hon fixa till rinats hår, blev också jätte snyggt :D
sen så satte hon på sig sina kläder o becca fixade mitt hår (blev jätte nöjd :D) sen så sminkade hon mig o då såg vi att det var typ en kvart kvar innan vi skulle gå :O paniik! när jag var klar sminkad så vare bara på med kläderna o rinats sminkning :P haha :D när vi typ var på väg ut ringer jesper o säger att det är försent att köpa nu :( så då kunde vi fixa oss lite mera :D haaha :P

rinat ringde elin o sa att hon kunde ta 5 över 8a bussen ist för då kunde vi gå typ 5i till stan :D så vi stannade kvar o snackade lite med becca o skrattade :D var så nervöösaa :P

vi gick till stan o det var kallt som tusan! mötte märta (rinat syrra) på stan och hon är alltid lika snäll o rolig :D
sen så mötte vi upp elin typ vid nybron :D o gick sedan till mcdonalds o där mötte vi grabbarna :D sen så kom felicia o massa :D kul i träffas(Y)

efter det så gick vi ut o stod utanför ett bra tag :D gick in typ vid nio! o sen så vare bara att dansa o ha kul! verkligen lyckat vill jag säga, hoppas flera kommer nästa gång, skulle vara kul:D dem som inte kom missade något ;(

bilder kommer senare :D:D så fort becca har skicka över dem :D

skriver mera i morrn, vad ska alla göra då? själv har jag INGA planer :D:(

slänger in en egopic... länge sen eller tror det :P

puss♥


bild från pappas födelsedag ♥

oj juste, nästa vecka får vi is o då kommer nog det stå ganska mycke om min träningar :D
jag älskart!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0