Go'morron

hejsan :D

nu har man sovit o då äa man på lite bättr humör (kanske skönt att veta) haha..

vaknade typ runt 9o tror jag, sen så gick jag upp o märkte att jag var verkligen super hugrig, det är ganska så ovanligt utav mig att vara så hungrig så tidigt på morgonen :O men ett bra tecken att jag är frisk (kanske) :D
efter jag käkat slängde jag mig framför tvn typ en timma, efter en dålig film på tvn var slut så sprang jag upp o bakade chokladbollar! mums... smakade nyss två, fast dem var inte så kalla så inte så jätte goda än.. får vänta någon timma eller så :D

kanske ska ut o gå en promend eller om man ska hitta på något med grannarna (A) haha :P

nu ska jag inte skriva mera ;) kanske skriver mera sen :D


lägger upp en bild så ni blir avundsjuka ;)


kommentera gärna! kollar gärna in era bloggar :D

puss♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0